today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ideja za džeparac!

Prvog dana festivala KAKTUS 2016 održaće se jedan veoma važan razgovor. Najbolje bih ga opisala kao sat vremena Hard Talk-a između klijenata i kreativnih direktora, sa verovatnim Happy End-om.

Panel „Ideja za džeparac“ zamišljen je kao otvoreni razgovor na temu mogućnosti za atraktivniju kreativnu komunikaciju u okvirima malog tržišta i ograničenih budžeta. Šta klijenti smatraju dobrom kreativom? Šta kreativni direktori smatraju dobrom kreativom? Gde su tačke susreta ova dva mišljenja? Kako da odemo korak dalje od formule TV, PRINT, OOH, FB strana? Kako da ulazimo u kreativne rizike? Kako da poziciju brendova i agencija na malim tržištima okrenemo na svoju prednost i kreiramo kampanje sa svetskim odjekom? Da li deo budžeta možemo da ostavimo agencijama za inovativna kreativna rešenja i šta je uslov za ovo?

Mnogo važnih pitanja za vreme i prostor u kojima živimo i radimo. Demokratizacija interneta nam je omogućila sve, a najvažnije priliku da stvaramo i da se prikazujemo svetu u realnom vremenu. Domaće agencije imaju znanje i talenat da prave kampanje na svetskom nivou i verujem da je pred nama uzbudljiv period u kome cemo udruženi sa našim klijentima kreirati projekte koji će pomerati granice onoga sto danas smatramo kvalitetom.

Dve činjenice mogu da nas ohrabre u ovom uverenju:

  • Poverenje je sve. Nedavno istraživanje kanske statistike kaže da je verovatnoća osvajanja kanskog Lava veća na projektima rađenim sa klijentima sa kojima su agencije u odnosu deset i više godina.
  • Svrha ulazi na velika vrata. Od brendova se danas očekuje da učine svet boljim i da u svom delovanju imaju neku svrhu, što takođe pomaže da se u komunikaciji bude hrabriji, relevantniji, bliže životu.

Za kraj, kao poziv za sve kolege i klijente:

Ideje su najdragocenije što imamo, ali za njihovo pokretanje nije potrebno mnogo.
Samo malo dobre volje. I hrabrosti.

Autor teksta: Jana Savić Rastovac, kreativni direktor, McCann Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!