today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IAB Srbija 20. juna predstavlja MediaScope istraživanje

Organizacija IAB Serbia je najavila da će 20. juna ove godine u Beogradu biti predstavljeno veliko pan-evropsko istraživanje IAB Europe i studija MediaScope koja uključuje i Srbiju pored 28 drugih evropskih zemalja. MediaScope je jedinstvena studija koja prati promenu ponašanja celokupne populacije u upotrebi online medija, radija, televizije, mobilnih telefona, novina i časopisa.
U okviru studije biće predstavljeno devet ključnih tema, a između ostalog i evolucija medijskog multitaskinga, povezivanje potrošača sa online brendovima, stvaranje i razvoj online medija uključujući upotrebu interneta putem mobilnih telefona, tableta i konzola za video-igre. Upotreba društvenih medija će takođe biti jedna od tema istraživanja, kako bi se stvorila celokupna slika o interaktivnom potrošaču. U svim državama će se koristiti ista online metodologija, što podrazumeva preko 50.000 istaživačkih uzoraka.
Ovakva vrsta istraživanja doprineće kvalitetnijem razvoju marketinga, oglašavanja, kao i tehnologije i komunikacija. Pored 15 tržišta koja su obuhvaćena prethodnim istraživanjem IAB Europe, u 2012. godini priključiće se nova tržišta, uključujući: Austriju, Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Finsku, Grčku, Mađarsku, Irsku, Rumuniju, Slovačku, Sloveniju, Ukrajinu i Srbiju. Sredinom juna, IAB Serbia će ugostiti Alison Fennah, potpredsednicu IAB Europe za istraživanje i analizu tržišta, koja će predstaviti jedan deo podataka iz istraživanja domaćoj publici, najavljeno je još ranije od strane IAB Serbia.
Organizacija IAB Serbia je takođe najavila i da se u organizaciji IAB Europe, 30 – 31. maja održava šesti po redu Interact Congress u Barseloni. Tema prvog dana biće “Big Data” stavljajući fokus na sve veći značaj podataka u oblikovanju online okruženja, dok je drugog dana na dnevnom redu “The Digital Brandscape” kada će biti predstavljene studije slučaja nekih od vodećih brendova i njihovih agencija. Pored nekoliko intersantnih panela, u programu će učestvovati i veliki broj stručnih predavača, od kojih su samo neki: Lothar Höcker, Purchasing Group Manager, Procter & Gamble, Peter Blackshaw, Global Digital Chief, Nestlé, Pierre Delsaux, Deputy Director General, European Commission i Igor Beuker, osnivač i direktor, LaComunidad.
Prvog dana Interakta biće prikazani rezultati AdEx 2011 istraživanja koji otkrivaju značaj 4 ključna trenda: brendiranje i priča koja stoji iza brenda, upotreba videa, mobilni marketing i inovacije. Ove godine će se po prvi put u AdEx izveštaju naći i Srbija, zahvaljujući proceni stručnog tima IAB Serbia o potrošnji na online oglašavanje ostvarenoj u 2011. godini.

Izvor: IAB Srbija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!