today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IAB Mixx nagrade za UM i McCann Beograd!

Na prvoj IAB MIXX konferenciji u Srbiji, UM Beograd osvojio je nagradu u Best mobile, a McCann Beograd u Best Branded Content kategoriji.

Nagradu za Best Mobile osvojio je UM Beograd za kampanju “Coca-Cola Simply Tastly App“, kreiranu specijalno za domaće tržište. “Kampanja je na koferenciji predstavljena u svega par minuta, ali iza nje stoje meseci istraživanja, planiranja, kreiranja, praćenja rezultata, optimizacije i nas i našeg klijenta, The Coca-Cola Company. A kada je takav rad prepoznat od strane stručne javnosti i nagrađen nagradom kakvu smo upravo i dobili, nama preostaje samo da budemo veoma ponosni, zadovoljni i naravno motivisani da nastavimo da kreiramo još bolje i uspešnije kampanje”, rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd. Više o projektu možete saznati na linku:

„Kako preživeti grozan posao”, kampanja koju je agencija McCann Beograd realizovala za kompaniju Infostud, osvojila je nagradu u kategoriji Best Branded Content. “Veoma nam je drago da je kampanja “Kako preživeti grozan posao” osvojila još jednu nagradu, ovog puta na prvom MIXX festivalu, pogotovo zbog činjenice da je nagrađena u jednoj od najvažnijih kategorija, Branded Content, koja je po našem mišljenju i suština modernog digitalnog oglašavanja. Ovom kampanjom za našeg klijenta Infostud uspeli smo da prenesemo ozbiljnu stratešku poruku na duhovit, kreativan način prilagođen digitalnim komunikacijama i postignemo izuzetne rezultate, što je i žiri prepoznao.”, rekao je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd. Više detalja o projektu možete videti na linku:

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards), jedino 100% digital globalno takmičenje, ove godine prvi put je organizovano u Srbiji. U konkurenciji je bilo 53 radova, a žiri je odabrao one koji postavljaju standarde u industriji digitalnog marketinga, koji inspirišu, edukuju ili na inovativan način upotrebljavaju nove tehnologije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!