REGION – Zbog pojačanog pritiska regulatora na industriju, HURA je za agencije u svom članstvu pokrenula novi program edukacije.
Ideja je edukovati zaposlene u agencijama o samoregulaciji i regulaciji u industriji, a najbolje među njima sertifikovati kao sudske veštake za tržišne komunikacije. Na taj način svaka će agencija dobiti znanja pomoću kojih će moći oceniti usklađenost oglasne poruke s etičkim i zakonodavnim normama, što će ojačati njenu sposobnost sprovođenja samoregulacije i svim agencijama članicama osigurati dodatni kredibilitet na tržištu što je u poslednje vreme pojačanog pritiska regulatora na industriju od izuzetne važnosti.
Cilj projekta je osveštavanje i podizanje opšte sposobnosti sprovođenja samoregulacije, kako pojedinaca tako i celokupnih agencija te osnaživanja njihovog krajnjeg tržišnog nastupa. Osim povećanja nivoa znanja u agencijama, sekundarni cilj je povećanje broja sudskih veštaka za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj.
Sve zainteresovane agencije u članstvu HURA-e svoje kandidate mogu prijaviti do 14. jula 2017. putem maila hura@hura.hr
Više informacija pronađite OVDE.