today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Head vs. Heart Euro 2016 u finalu za najbolju digitalnu kampanju!

Nordeus, nezavisni studio za razvoj igara i kreator jedne od najpopularnijih sportskih igara, Top Eleven, objavio je da je njihova kampanja Head vs. Heart Euro 2016, sa Žozeom Murinjom u glavnoj ulozi, ušla u finalni krug za najbolju digitalnu kampanju u kategoriji “Online Advertising” u okviru šestog po redu Lovie Awards takmičenja koje se održava svake godine. Nordeus je jedina gejming kompanija koja je nominovana zajedno sa nekim od najvećih svetskih brendova iz različitih oblasti.

“Naš cilj je bio da milion ljudi, koji se do sada nisu okušali u Top Elevenu, zaigraju naš fudbalski menadžer. A kako drugačije, nego angažovanjem Žozea Murinja i sa fokusom na Euro 2016. Kreativna ideja koja stoji iza ove kampanje zasnovana je na ljudskoj prirodi. Menadžeri donose odluke koje su bazirane ili na čvrstim činjenicima, ili na ličnom osećaju. Zahvaljujući timskom radu i našim partnerima, naš Head vs Heart video je postao najgledaniji Top Eleven video i sadržaj koji je najviše deljen na internetu. Sada jedva čekamo da vidimo da li će naši novi menažeri igrati glavom ili srcem”, izjavio je Marko Jevtić, marketing menažer Top Elevena u Nordeusu.

Takmičenje za Lovie nagradu, koje organizuje Internacionalna akademija za digitalnu umetnost i nauku (IADAS), je najprestižnije priznanje u Evropi za izuzetan doprinos razvoju web sajtova, online advertajzinga, online video sadržaja, mobilnih aplikacija i društvenih mreža. Žiri IADAS-a, koji bira pobednike Lovie takmičenja, čine eksperti iz internet industrije među kojima su Chester Chipperfield (globalni kreativni direktor u kompaniji Tesla), muzičar Imogen Heap, Dan Howell (autor YouTube kanala Danisnotonfire), Stephen Fry,Vic Hayes (tvorac Wi-Fi mreže), Robin Chase (osnivač Buzzcar-a) i Corinne Vigreux (koosnivač TomTom-a).

“Head vs Heart Euro 2016 kampanja veoma se istakla u svojoj kategoriji, pokazujući koliko digitalne inovacije i kreativnost mogu biti moćni”, izjavio je Nicolas Roope, izvršni direktor IADAS-a. “Ova nagrada je potvrda stručnosti, genijalnosti i vizije njenih kreatora.”

Kao finalista, Head vs Heart Euro 2016 kampanja ima priliku da osvoji Lovie nagradu publike za koju fanovi širom sveta mogu da glasaju online. Do 22. septembra, Nordeusovi fanovi mogu glasati na sajtu peopleslovie.eu.

Svi pobednici će od strane Britanskog filmskog instituta, londonske Southbank banke, 27. oktobra 2016. godine, dobiti priznanje na šestoj po redu godišnjoj Lovie Awards ceremoniji, gde će imati priliku da nastupe i izlože svoj “Declaration of Lovie” govor. Kompletnu listu finalista Lovie nagradnog takmičenja možete naći na peopleslovie.eu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!