U saopštenju Udruženja novinara Srbije se navodi da je EBU prošle nedelje, na osnovu podataka Eurobarometra, objavila analizu poverenja građana 33 zemlje Evrope u radio, televiziju, štampane, onlajn medije i društvene mreže.
Po tim podacima, Srbija se po stepenu poverenja u svaku od navedenih vrsta medija nalazi u negativnoj zoni, što znači da se najveći deo građana Srbije izjasnio da ne veruje medijima.
„Srbija se nalazi na pretposlednjem mestu u Evropi na skali poverenja u radio. Nepoverenje u televiziju veće nego u Srbiji je u samo još tri zemlje Evrope, dok je nepoverenje u štampane medije u odnosu na Srbiju veće samo u Makedoniji i Velikoj Britaniji. Od svih vrsta medija, najmanje nepoverenja građani Srbije imaju u internet medije i društvene mreže“, navodi se u saopštenju.
Elektronski mediji – televizija i radio uživaju najveći stepen poverenja u Evropi. Od 33 zemlje koje su učestvovale u analizi, u radio građani 22 zemlje imaju najviše poverenja, dok u televiziju najviše veruju građani 11 zemalja.
Izvor: Beta