today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Građani Srbije ne veruju medijima!

U saopštenju Udruženja novinara Srbije se navodi da je EBU prošle nedelje, na osnovu podataka Eurobarometra, objavila analizu poverenja građana 33 zemlje Evrope u radio, televiziju, štampane, onlajn medije i društvene mreže.

Po tim podacima, Srbija se po stepenu poverenja u svaku od navedenih vrsta medija nalazi u negativnoj zoni, što znači da se najveći deo građana Srbije izjasnio da ne veruje medijima.

„Srbija se nalazi na pretposlednjem mestu u Evropi na skali poverenja u radio. Nepoverenje u televiziju veće nego u Srbiji je u samo još tri zemlje Evrope, dok je nepoverenje u štampane medije u odnosu na Srbiju veće samo u Makedoniji i Velikoj Britaniji. Od svih vrsta medija, najmanje nepoverenja građani Srbije imaju u internet medije i društvene mreže“, navodi se u saopštenju.

Elektronski mediji – televizija i radio uživaju najveći stepen poverenja u Evropi. Od 33 zemlje koje su učestvovale u analizi, u radio građani 22 zemlje imaju najviše poverenja, dok u televiziju najviše veruju građani 11 zemalja.

Izvor: Beta

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!