SVET – Nielsen je prošle nedelje objavio da se uključuje u Google Marketing Mix Model partnerski program. Ovaj program omogućava Nielsenu da prikupi Google-ove podatke o utiscima oglašavanja i ulaganjima direktno iz baze ovog internet giganta, na standardizovan i precizan način.
Nielsen i Google sada će zajedničkim snagama obezbediti da oglašivači mogu precizno meriti povrat svojih ulaganja (ROI) u digitalne kampanje i pouzdano razumeti šta je to što osnažuje ROI i poboljšava prihode, u odnosu na prethodne godine.
Nielsen-ovo marketing mix rešenje oglašivačima pruža holistički uvid u činjenice o onome što osnažuje prodaju. Ono uzima u obzir i marketinške i ne-marketinške faktore, kako bi se zaista razumeo uticaj aktivnosti i načini na koje se marketing može optimizovati u budućnosti. Oglašivači mogu simulirati i optimizovati marketinške budžete uz pomoć Nielsen-ovog Marketing Planner alata, koji pruža informacije za pravljenje pametnijih odluka o tome gde investirati budžete.
Više informacija pronađite na sajtu PRNewswire.
Zanimljivo da ova vest dolazi gotovo istovremeno sa novim merenjem na Adwordsu, „view to conversion“ umesto samo „click to conversion“ koji je bio do sada kao merilo konverzije.