The Good Report – najbolje kampanje društvene odgovornosti u 2016.

SVET – The Good Report jedinstvena je rang lista najboljih svetskih primera korišćenja kreativnih komunikacija za promociju održivosti i društvene odgovornosti kako bi se podigla svest o velikim društvenim i ekološkim pitanjima. Napravljen je u saradnji između ACT Responsible, međunarodne neprofitne organizacije i najvećeg globalnog izvora najboljih svetskih oglasa za društvena i ekološka pitanja, i The Gunn Report-a, globalnog indeksa kreativne izvrsnosti u oglašavanju.

Ukupno 702 kampanje, koje je proizvela 461 agencija za 608 oglašivača iz 71 zemlje, evaluirane su za Good Report. Rangiranje se radi kombinacijom priznanja od industrije sa merenjima The Gunn Report-a, kao i promotivnih napora iza kampanje i priznanja javnosti iz javnog glasanja koje je organizovala ACT Responsible.

Najuspešnije kampanje za dobro 2016

#1 Nivea Doll, FCB Brasil, São Paulo – Nivea
#2 Priceless Traps, Geometry Global, Bogota – Ministry of Environment and Sustainability
#3 This Girl Can, FCB Inferno, London – Sport England
#4 Print For Help, FCB Brasil, São Paulo – Hewlett-Packard Brasil
#5 One Shot Is Enough, Prolam Y&R, Santiago – UNICEF

Najuspešnije agencije u promociji dobra 2016

#1 Publicis Conseil, Paris, France
#2 FCB Brasil, São Paulo, Brazil
#3 FCB Inferno, London, United Kingdom
#4 Forsman & Bodenfors, Göteborg, Sweden
#5 Colenso BBDO Auckland, New Zealand

Najuspešnije mreže u promociji dobra 2016

#1 Publicis Worldwide
#2 FCB Worldwide
#3 BBDO Worldwide
#4 Grey Global Group
#5 Young & Rubicam Group

Najuspešniji oglašivači u promociji dobra 2016

#1 France 5
#2 Nivea Brasil
#3 UNICEF Chile
#4 Innocence in Danger, Germany
#5 Amnesty International Brussels

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari