REGION – 24. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum i ove godine održaće se u Ljubljani u Sloveniji od 18. do 20. oktobra. Organizatori su najavili i prve govornike na festivalu.
Prvi međunarodni govornici koji će ostaviti svoj trag na Golden Drum podijumu su: Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka; Marco Cremona, Kreativni direktor, Google, Rusija; Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija.
Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka
Osnivač The Berlin School of Creative Leadership, globalna EMBA poslovna škola za kreativno liderstvo u kreativnim industrijama Michael Conrad, počasni član Golden Drum Hall of Fame, ima izuzetnu karijeru iza sebe. Michael je počeo kao copywriter, a zatim je postao kreativni direktor i osnivač TBWA Germany. Nakon toga on je imao ulogu suosnivača agencije Lürzer, Conrad, koja je kasnije spojena sa Leo Burnett Germany. 1986. godine godine, Michael se preselio u Čikago i postao predsednik i glavni kreativni direktor Leo Burnett International i 10 godina kasnije je imenovan za potpredsednika i kreativnog direktora Leo Burnett Worldwide.
Marco Cremona, Kreativni direktor, Google, Rusija
Marco Cremona je u advertajzingu 25 godina. Počeo je u McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett i Lowe. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla. Potom je prešao u Google kao Kreativni direktor za Rusiju i deo EMEA Creative Lab. On je doprineo u osvajanju prva dva Cannes Lions za rusku kancelariju Google-a i nedavno se pridružio London Creative Lab.
Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija
Fernando Vega Olmos, kreator poznatih kampanja sa svih kontinenata, postao je kreativni direktor Gowland, tada najveća reklamna agencije u Argentini kao veoma mlad, sa 25. Osnovao je Vegaolmosponce, agenciju koja je brzo postala ikona zbog nagrada na nacionalnom i međunarodnom nivou, za Unilever-ov AXE. Njegov rad u AXE ističe osvajanje prvog Integrated Lion na kanskom festivalu. Tokom tri decenije je osvojio sve moguće od najprestižnijih nagrada u oblasti oglašavanja. U martu 2014. godine, osnovao je Picnic kao glavni kreativni direktor.
Više o Golden Drum-u na www.goldendrum.com.