today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Golden Drum najavio prve govornike!

REGION – 24. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum i ove godine održaće se u Ljubljani u Sloveniji od 18. do 20. oktobra. Organizatori su najavili i prve govornike na festivalu.

Prvi međunarodni govornici koji će ostaviti svoj trag na Golden Drum podijumu su: Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka; Marco Cremona, Kreativni direktor, Google, Rusija; Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija.

Michael Conrad, Predsednik, Berlin School of Creative Leadership Foundation, Nemačka
Osnivač The Berlin School of Creative Leadership, globalna EMBA poslovna škola za kreativno liderstvo u kreativnim industrijama Michael Conrad, počasni član Golden Drum Hall of Fame, ima izuzetnu karijeru iza sebe. Michael je počeo kao copywriter, a zatim je postao kreativni direktor i osnivač TBWA Germany. Nakon toga on je imao ulogu suosnivača agencije Lürzer, Conrad, koja je kasnije spojena sa Leo Burnett Germany. 1986. godine godine, Michael se preselio u Čikago i postao predsednik i glavni kreativni direktor Leo Burnett International i 10 godina kasnije je imenovan za potpredsednika i kreativnog direktora Leo Burnett Worldwide.

Marco Cremona, Kreativni direktor, Google, Rusija
Marco Cremona je u advertajzingu 25 godina. Počeo je u McCann Milan, a zatim je prešao u Leo Burnett i Lowe. Preselio se u Brazil i radio za Lowe. Kasnije je otišao u Moskvu i radio za McCann a potom i za Young & Rubicam. Marco je postao globalni kreativni direktor Barilla. Potom je prešao u Google kao Kreativni direktor za Rusiju i deo EMEA Creative Lab. On je doprineo u osvajanju prva dva Cannes Lions za rusku kancelariju Google-a i nedavno se pridružio London Creative Lab.

Fernando Vega Olmos, Osnivač i glavni kreativni direktor, Picnic Madrid, Španija
Fernando Vega Olmos, kreator poznatih kampanja sa svih kontinenata, postao je kreativni direktor Gowland, tada najveća reklamna agencije u Argentini kao veoma mlad, sa 25. Osnovao je Vegaolmosponce, agenciju koja je brzo postala ikona zbog nagrada na nacionalnom i međunarodnom nivou, za Unilever-ov AXE. Njegov rad u AXE ističe osvajanje prvog Integrated Lion na kanskom festivalu. Tokom tri decenije je osvojio sve moguće od najprestižnijih nagrada u oblasti oglašavanja. U martu 2014. godine, osnovao je Picnic kao glavni kreativni direktor.

Više o Golden Drum-u na www.goldendrum.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!