today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gemius nagrađen za najbolje istraživanje internet publike u Evropi

SVET – IAB Europe je na kongresu Interact održanom u Lisabonu prošle nedelje dodelio godišnju nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi kompaniji Gemius.

Gemius je nagrađen za metodologiju koja omogućava proizvodnju podataka o korisnicima interneta na dnevnom nivou (gemiusOvernight). I prehodne godine, Gemius je dobio ovu nagradu za tada razvijenu BPS metodologiju.

“Nagrada IAB Europe je dokaz činjenice da evropski internet sektor ceni naš trud, i istovremeno kulminacija mnogih godina teškog rada”, izjavio je ovim povodom Pjotr Ejdus, predsednik Gemiusa, dodajući da je ova nagrada pokazuje i koliko internet industrija ceni izuzetno intenzivne napore koje je Gemius, vodeća evropska kompanija za online istraživanja, uložio u razvoj i implementaciju naprednih projekata u proteklih nekoliko meseci. “U martu smo lansirali istraživanje tržišta video oglašavanja u Poljskoj i Ukrajini. U maju smo pobedili na tenderu za internet istraživanje u Češkoj Republici. Istovremeno smo u Poljskoj implementirali nekoliko ključnih rešenja namenjenih advertajzing industriji. Ova rešenja uključuju podatke dostupne sledećeg dana, koji prate PC saobraćaj na dve lokacije, kod kuće i na poslu, kao i tablete i pametne telefone. Danas smo objavili prve podatke koji pokazuju ukupan doseg izdavača i veb sajtova na svim uređajima”, naglašava gospodin Ejdus.

Tokom ovogodišnjeg IAB Europe takmičenja, Gemius je imao dve nominacije u sferi internet istraživanja. Pored pobedničke gemiusOvernigt metodologije, u najužem izboru za prestižno priznanje se našao i Home & Work Multilocation Model, koji omogućava proizvodnju podataka o posetiocima sajta podeljenih po lokaciji (kuća/posao).

Godišnje nagrade za istraživanja IAB Europe su ustanovljene pre šest godina. Žiri dodeljuje nagrade u osam kategorija: Efektivnost brend advertajzinga, Stavovi i ponašanje kupaca, Uređaji koji kupci koriste, Digitalni oglasni formati, Oglasna rešenja, Inovacije u istraživanjima i obradi podataka, Istraživanje publike i Najbolja upotreba istraživačkog budžeta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!