today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

FONklame 16. marta na Fakultetu organizacionih nauka!

U četvrtak 16. marta na Fakultetu organizacionih nauka svečano će biti otvoren festival marketinga – FONklame. Posetioci će te večeri imati priliku da uživaju u najboljim reklamama iz 2016. godine.

Po deseti put, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, FONklame će okupiti eminentne stručnjake koji će studentima Beogradskog univerziteta približiti najnovije trendove iz oblasti marketinga. FONklame će trajati u peridu od 16. marta do kraja meseca i sastojaće se od Večeri reklama, edukativnog dela, takmičarskog dela i humanitarne večeri zatvaranja festivala. Kako tradicija nalaže, festival je i ove godine humanitarnog karaktera. Sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za veče reklama i žurku zatvaranja biće uplaćena Univerzitetskoj dečijoj klinici u Tiršovoj.

Ulaznice za veče reklama biće dostupne na štandu FON-ovog centra za razvoj karijere na Fakultetu organizacionih nauka u periodu od 13. do 16. marta.

Edukativni deo festivala ove godine će ugostiti predavače koji će 18. marta na Fakultetu organizacionih nauka sa delegatima podeliti svoja znanja i iskustva na temu: Uspešne marketinške kampanje. Među predavačima će biti:

Slavoljub Stanković i Maja Marković, kreativni direktor i direktor za digitalni marketing Merkatora koji će izlagati na temu: „Beograd grad novih Idea“.

Andrej Kugonič i Riley Hammersly, User acquisition manager i Community manager iz Nordeus-a sa temom: Successful global campaigns made in Belgrade

Ivana Zeković i Žarko Veljković, kreativni direktori marketing agencije Saatchi&Saatchi.

Prijave za učešće na edukativnom delu počinju 10. marta i trajaće do 15. marta u ponoć na sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.

Nakon Edukativnog dela biće organizovan i takmičarski deo na kome će studenti imati priliku da u praksi primene svoja marketinška znanja, a problem koji budu rešavali biće zadat od strane marketinške agencije Saatchi&Saatchi. Takmičarski deo će se realizovati 19. marta na Fakultetu organzicionih nauka. Prijave za učešće na ovom delu festivala počinju 10 i trajaće do 16. marta. Prijave će biti dostupne na zvaničnom sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!