Folkk pokreće Kickstarter kampanju!

Folkk, prvi brend iza koga stoji Nova Iskra, danas pokreće Kickstarter kampanju koja će podržati misiju osnaživanja i podrške još većeg broja malih proizvođača i zanatlija širom Srbije, kroz proširivanje palete Folkk proizvoda.

Folkk je beogradsko društveno preduzeće koje povezuje majstore zanata sa mladim dizajnerskim snagama sa Balkana, kako bi zajedno kreirali proizvode najvišeg kvaliteta.

Misija Folkk-a je da sačuva tradicionalne i vekovima negovane zanate i umešnost zanatlija iz različitih regija Balkana, kao i da svojim 100% lokalnim proizvodima pruži globalnu vidljivost kroz svoju online platformu. Pokrenut 2016. godine, Folkk brend je nastao kao jedno od prvih društvenih preduzeća ovog tipa u regiji, a sada pokreće Kickstarter kampanju sa ciljem da sakupi 20.000$ kako bi osnažio i podržao još više malih proizvođača i zanatlija.

Da bi ovaj ambiciozni cilj ostvarili dalje, potražili smo dodatnu podršku putem globalne kampanje na internet platformi Kickstarter koja omogućava prikupljanje donacija za inicijative od ljudi iz celog sveta. Ukoliko želite da nas podržite i pomognete u našoj misiji da osnažimo zanatlije širom Balkana, to možete uraditi ovde.

Sav prihod od kampanje biće korišćen za:
1. Obezbeđivanje stabilnog prihoda zanatlijama
2. Uključivanje još više zanatlija u proizvodnju
3. Geografsko proširivanje na region Balkana

Folkk prozivodi visoko-kvalitetne, dizajnirane predmete za dom i vašu svakodnevicu, kao što su ćilimi, jastuci, multifunkcionalni drveni tanjiri i daske za posluživanje hrane. Jedinstveni pristup Folkk-a ogleda se u povezivanju duge stolarske tradicije i veštine ručnog tkanja u Srbiji, sa nekim od najistaknutijih dizajnera iz regiona.

Folkk je privržen održivim procesima proizvodnje, korišćenju 100% lokalnih materijala, kao i obezbeđivanju fer nadoknade svima koji su uključeni u kreaciju proizvoda. “Želimo da ponudimo unikatne prozivode visokog kvaliteta, one koje će ljudi zaista želeti u svojim domovima, i koji će im istovremeno doneti dobar osećaj zbog svoje društvene dimenzije.”, objašnjava Marko Radenković, jedan od osnivača brenda.

Srbija i zemlje regiona se, usled sve lošijih uslova života na selu, već dugo bore da zadrže ljude u ruralnim zajednicima. Sa sve češćim migracijama ljudi sa sela, zanatske tradicije koje su se vekovima prenosile sa kolena na koleno polako odumiru, dok se mali broj zanatlija koji su ostali verni svojim zanatima osećaju obeshrabreno. Folkkova šira misija je transformacija čitavih ruralnih zajednica, baveći se svakim zanatlijom ponaosob. Njima je neophodno omogućiti stabilan prihod i povećati im sigurnost i samopouzdanje kada su u pitanju njihove profesije, ali i način života.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari