today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Festivali su izlog kreativnosti!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Markom Romčevićem, Creative Partnerom u agenciji „381 Cloverfield Road“. Njegova kampanja #CrazyEnoughToChangeTheWorld prošle godine osvojila je nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Inovativna integrisana kampanja, a bila je proglašena i za Integrisanu kampanju godine – Grand Prix.

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
Zato što je svaki festival izlog kreativnosti. Uostalom, ako se baviš nečim – treba da imaš želju da se odmeriš sa drugima, a usput možda i naučiš nešto.

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
One kojima je dovoljna jedna rečenica (ili samo jedan njen deo) da bi prenele celokupnu poruku koja zainteresuje nekoga.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Fresh angle. Bilo strateški, bilo u kreativnom konceptu, bilo u egzekuciji i craftu.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Okupljanje ljudi iz bilo koje industrije podrazumeva razmenu mišljenja – iz toga proističu korisne stvari. Ako je osoba konstruktivna i ima sama šta da ponudi.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Još jedna intermezzo godina gde će agencije da gledaju međunarodne kampanje i pitaju se zašto i oni to ne rade, a kompanije/klijenti/partneri da budu pod pritiskom KPIs koji su često nerealni (što će stvoriti dodatni pritisak i može da se ogleda u manjku hrabrosti za naprednije stvari i blagom gušenju kreativnosti). Ipak, ta napetost može da donese pozitivne stvari. Ova situacija može da postoji sve dok ne dođe do „bubble bursta“, posle koga će svi shvatiti da je tržište ipak zrelo za pomak. Ozbiljan pomak. On će doći ili od agencija, freelenacera, klijenata, produkcija ili čak ljudi koji će user-generated contentom pokazati kako ipak mogu da se rade zanimljive stvari. Čak i bez budžeta. To će se desiti, samo što je pitanje da li naredne godine ili će i ona biti prelazna. Još jedna u nizu…

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!