today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društveni mediji kao najrelevantniji izvor informacija!

SVET – Prvi Global Relevance Review izveštaj agencije Golin, u okviru koga je anketirano 13.000 ljudi iz 13 zemalja, pokazao je da se društveni mediji sada smatraju najrelevantnijim izvorom informacija širom sveta. Čak 59% ispitanika navodi ove izvore kao važne za njihovo lično razmišljanje.

Televizija je na drugom mestu (57%), „od usta do usta među prijateljima i porodicom“ na trećem (45%), dok su novine i online vesti na začelju sa 42%, odnosno 41%.

„Od usta do usta“ je važnije ženama (50%) nego muškarcima (39%), dok muška populacija smatra novine relevantnijim u njihovom životu (44%) nego žene (37%).

Studija je pokazala da 54% ispitanika privlače informacije koje su korisne i praktične, dok 53% traže informativne vesti. Samo 35% ispitanika je reklo da nalaze relevantnost u informacijama koje su zabavne.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!