today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

“Drama u taksiju” u finalu Njujorškog festivala advertajzinga

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. „Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing.

Kampanju je osmisio i realizovao kreativni tima agencije McCann Beograd za Jugoslovensko dramsko pozorište (JDP) u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta.

„Ovo priznanje nam imponuje uzimajući u obzir veliku internacionalnu konkurenciju i činjenicu da smo jedina agencija iz šireg regiona koja je ušla u finale ovog prestižnog festivala – možda i najznačajnijeg svetskog kreativnog advertajzing festivala, pored onog u Kanu“, kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: “Pre dve godine kao član žirija ovog festivala imao sam priliku da se uverim u kvalitet i broj prijavljenih radova, koji je, slobodno mogu reći – fantastičan. Činjenica da je jedna naša kampanja prepoznata u takvoj konkurenciji priznanje je ne samo za kreativni rad naše agencije i klijenta, već i je i priznanje za kreativnu industriju naše zemlje”.

Kampanja „Drama u taksiju“ pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMoBorac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, kao i učešće u finalu AdCup festivala.

Njujorški festival kreativnosti u oglašavanju jedan je od najstarijih i najprestižnijih festivala na svetu, koji nagrađuje najbolje svetske kampanje još od 1957. godine. Ovaj festival predstavlja presek najboljih dostignuća i kreativnosti u oblasti advertajzinga. Žiri festivala čine najznačajniji stučnjaci kreativne industrije u svetu. Ovogodišnji festival biće održan krajem maja meseca i pored takmičarskog dela po kategorijama, biće održane i konferencije, predavanja, panel diskusije, izložbe radova učesnika, itd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!