SVET – Najnoviji pregled britanskog tržišta digitalnih oglasa iznova je potvrdio dominantnost Google-a i Facebook-a, pokazujući kako će do kraja godine na ova dva giganta otpasti više od polovine ukupnih prihoda od digitalnih oglasa u Velikoj Britaniji.
Predviđanje eMarketera takođe ukazuje kako ove dve tehnološke kompanije ove godine mogu računati na 54% ukupnih ulaganja u digitalno oglašavanje, te će između sebe podeliti 6,3 milijarde funti.
U Velikoj Britaniji Google ostaje najveći pojedinačni igrač, a očekuje se da će njegovi ukupni prihodi od digitalnih oglasa u 2010. godini iznositi 4,43 milijarde funti, te da će do 2019. godine skočiti na 5,1 milijardu funti. S druge strane, Facebook može računati na 1,87 milijardi funti prihoda od digitalnih oglasa ove godine, zahvaljujući nastavku uspeha Instagram-a i njihovim naporima u polju videa.
Više informacija pronađite na sajtu eMarketer.