Dodeljene nagrade Effie Awards Srbija!

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards festivalu u Srbiji proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad Viber-vajber kampanja osvojila je agencija Leo Burnett Beograd- Publicis One Srbija, klijent Vip Mobile, a u kategoriji Novi lokalni proizvodi i usluge, agencija Idea Plus Communications za kampanju Kafa nove generacije (Grand Black ‘N’ Easy), klijent Grand Prom.

U kategoriji Bezalkoholna pića i napici, bronzani trofeji su dodeljeni agenciji McCann Beograd za kampanju Separating… 2016 (Schweppes), klijent The Coca Cola Company i FCB Afirma za rad Jedan krug oko šoljice (Grand kafa Gold), klijent Grand Prom.

U kategoriji Finansije i platne kartice, bronzani Effie dodeljen je agenciji McCann Beograd za rad Sve se može kad se hoće, klijent Raiffeisen banka i agenciji Ovation BBDO za rad Keš kredit koji rešave sve, klijent Unicredit banka.

Jedan bronzani Effie dodeljen je u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti agenciji McCann Beograd za rad Čik prestani da se zabavljaš (Plazma Mini-Mini), klijent Koncern Bambi.

U kategoriji Dobra dela – brendovi, jedino priznanje, bronzani Effie, dodeljen je radu agencije McCann Beograd Zajedno za škole roditeljstva (Rosa), klijent The Coca Cola Company.

“Effie nagrade potvrđuju uticaj i doprinos advertajzinga poslovnom rezultatu brenda ili kompanije – što je od suštinskog značaja. Dodatno potvrđuje kvalitet naše strateške i kreativne usluge, alata koje koristimo u planiranju i analitici kao i timski rad sa klijentima. Ovo je zajednički uspeh, što zadovoljstvo čini većim” ovim povodom izjavila je Olivera Perković, generalna direktorka agencije McCann Beograd.

Pored McCann Beograd, uspehu I&F McCann Grupe doprinela je i agencija UM Beograd koja je u zbiru najefektivnija medijska agencija u Srbiji. “Rezultati kampanja naših klijenata najbolji su pokazatelj našeg velikog iskustva, znanja i partnerskog odnosa koji imamo sa klijentima. Ponosna sam na sve moje kolege koji zajedno sa našim partnerima definišu i realizuju pobedničke kampanje. Najefikasnija medijska agencija je ono čemu težimo u svakom trenutku našeg rada, i zato je ovo priznanje veoma dragoceno” kaže Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM.

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari