today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digitalom do prodaje

Da li uopšte da vas pitam koliko vremena u toku svog dana provedete na internetu, ili prosto odmah da zaključim da danas svi „živimo online“? Počev od nekih jutarnjih rituala uz kafu- provera mail-a, čitanje aktuelnih vesti, puštanje omiljene YouTube plejliste i praćenje trendova u digitalnom svetu, pa do raznih ličnih i poslovnih pretraga, stupili smo u direktan kontakt sa našim online „Velikim bratom“- Google-om.

Svesni smo toga da se danas velika pažnja poklanja temi zaštite privatnosti i podataka internet korisnika. Sve veći broj različitih društvenih platformi omogućio nam je da smo non-stop online, u kontaktu sa dragim osobama, delimo fotografije, video sadržaje, iskazujemo stav na razne teme, odnosno ostavljamo podatke. Dok pretražujemo destinacije za odmor, kupujemo tablet, ili čitamo tematske tekstove, sve to ostaje zabeleženo preko čuvenih cookies.

Google, kao danas najdominantniji pretraživač, pažljivo prati sve naše online aktivnosti, skuplja podatke i preko svojih partnerskih sajtova šalje marketinške poruke putem banera. Poznato kao Google Display Network (GDN), ovaj vid oglašavanja je danas sastavni deo svake kampanje poznatih svetskih brendova, ali moram priznati i većine naših klijenata. Zašto? Zato što nam omogućava da korišćenjem prikupljenih podataka o online korisnicima, naš sadržaj (content) vide upravo oni kojima je on relevantan u trenutku kada im stvarno treba.

Verovatno se pitate kako te podatke koristimo? Ne plašite se, niko nije video vaše neobjavljene slike sa ljetovanja ili sa momačke večeri vašeg druga. Targetiranje je malo drugačije od onoga što zamišljate i moguće je raditi ga na više načina:

    • Veb sajtovi– sve veći broj partnerskih sajtova koji prikazuju Google banere nam omogućava da preko njih dođemo do ciljne grupe, odnosno potrošača. Odabirom relevantnih sajtova na kojima će se prikazivati baneri povećavamo verovatnoću da ćemo dobiti klik.
    • Sadržaj– svi sajtovi se mogu kategorizovati na osnovu sadržaja i tema koje obrađuju, samim tim targetiranjem na osnovu sadržaja Google nam omogućava da dođemo do ciljne grupe za koju je bitno da vidi naš baner. Prethodna analiza ključnih reči omogućiće nam da na najbolji način postavimo kampanju i dobijemo bolje rezultate.
    • Ljudi (ciljna grupa)- zbog njih smo tu, da dođemo do njih u trenutku kada su na internetu (a već smo zaključili da tamo žive). Za razliku od targetiranja preko ključnih reči i tema, ovde to radimo na osnovu interesovanja naše ciljne grupe. Svaki put kada odemo na neki sajt sa kojim je Google partner, preko cookies dajemo podatke o sebi. Google ne ulazi toliko duboko u našu privatnost, ali na osnovu naših čestih poseta nekom sajtu beleži da gajimo interesovanja za tu temu. Upravo taj podatak biće iskorišćen kada targetiramo na ovaj način. Zanimljivo, zar ne?

Ceo tekst pročitajte na portalu BizLife.

Autor teksta: Ivana Bogdanović, Content Marketing Specialist, The Content Studio

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!