Digitalni medijski proizvodi podigli profit Axel Springera

SVET – Nemački medijski gigant Axel Springer saopštio je da je zabeležio rast prihoda i neto profita u drugom kvartalu 2017, i da je povećao prognozu poslovnih rezultata za celu godinu, usled zaokreta klijenata pretplatui za štampana izdanja, tv i onlajn ponudu kompanije.

Prilagođena neto dobit Axel Springer-a porasla je za 13 odsto na 91,5 miliona evra (108,2 miliona dolara) u periodu od aprila do juna, uglavnom usled snažnog rasta zarade od digitalnih medijskih proizvoda, prenosi agencija Frans pres.

Operativna, ili dobit iz osnovne delatnosti porasla je za 15,7 procenata na 170,1 milion evra, dok su prihodi povećani za 7,1 odsto na 858,8 miliona evra, pri čemu su oba pokazatelja nadmašila prognoze analitičara.

Investicija u digitalnu ekspanziju se „isplatila“, izjavio je glavni izvršni direktor Matijas Defner, dodajući da digitalni mediji sada učestvuju sa oko 70,6 posto u prihodima i sa gotovo 80 procenata u operativnoj dobiti grupe u celini.

– Rast pretplata za digitalne proizvode je više nego kompenzovao pad poslovanja u sektoru štampe – navela je kompanija.

Ipak, u prvom polugodištu je štampa zabeležila snažnu prodaju, naročito zahvaljujući vanrednom specijalnom izdanju „Bilda“ posvećenom obeležavanju odluke nemačkog parlamenta o legalizaciji istopolnih brakova u junu ove godine.

Što se tiče cele godine, Springer očekuje povećanje operativnog profita i prilagođene dobiti po akciji za „visok jednocifreni procenat“ u odnosu na rezultat iz 2016. godine, na osnovu porasta prihoda za „srednjih jednocifreni procenat“, prenosi francuska agencija.

Izvor: Tanjug


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari