REGION – Ankica Mamić, vlasnica agencije IMC, pojašnjava za poslovni.hr kako ostvariti kvalitetnu online komunikaciju i koji će trendovi obeležiti 2017. u digitalnom oglašavanju.
„Činjenica je da digitalizacija utiče na sve industrije, a profesiju odnosa s javnošću, u potpunosti menja. Danas svako može biti medij, kao što je McLuhan davno i predvideo. To menja načine na koji posluju ljudi koji se bave odnosima s javnošću u sektorima koji se bave odnosima s medijima, a i omogućava svakom da postane sam svoj medij i da komunicira svoj sadržaj na način koji smatra optimalnim za razvoj svoje delatnosti. Zbog same prirode posla, PR agencije uvek su ‘early adopters’ jer su male i dinamične. Bez obzira na to što mi dobro prihvatamo trendove u digitalizaciji, kompanije s kojima radimo ponekad nisu toliko otvorene za promene. Kod klasičnih medija postoji nekoliko nivoa provere i kontrole, od uredničke do korporativne, stoga je agencijama najteže objasniti kompanijama da danas svako o njima može govoriti što želi, i to javno. Upravljanje reputacijom postaje sve zahtevnije i izazovnije“, rekla je Mamić.
Prema njenim rečima, digitalna komunikacija mora biti zanimljiva, intrigantna, dinamična i prilagođena činjenici da postoji ogroman broj informacija koje su korisniku vidljive uz sadržaj kojim pokušavate doći do njega. „Ljudi sve manje čitaju, a sve više žele video sadržaje. Evidentno je da oni postaju dominantni, pa je jako važno znati koristiti sve tehnike komunikacije. Nekad ste za izradu video sadržaja trebali celi tim, a danas se sve te uloge u jednoj osobi koja drži kameru.“
Ceo intervju pročitajte na sajtu poslovni.hr.