today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digital Day 2014 za ljubitelje digitalnih komunikacija

IAB Srbija, asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, 7. maja u Domu omladine Beograda organizuje godišnju konferenciju Digital Day 2014, koja za cilj ima edukovanje stručne javnosti o najnovijim trendovima u sferi digitalnog oglašavanja. Na četvrtom po redu Digital Day-u, posetioci će biti u prilici da čuju izlaganja uglednih svetskih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji su svoje znanje i iskustvo sticali na naprednijim tržištima.
Glavna tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu” (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Trendovi u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa desktop i laptop računara, nego sa pametnih telefona i tablet uređaja.

Savremeni potrošač izložen je ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će samo one najzanimljivije i najznačajnije „uhvatiti” njegovu pažnju. S obzirom na to da se pažnja potrošača sve više pomera ka ekranima koji se drže u ruci, za očekivati je da će kompanije u budućnosti posvećivati više pažnje mobilnim kanalima, a kako prodaja mobilnih uređaja raste iz dana u dan, oglašivači neće imati drugog izbora nego da „sastanak sa potrošačima” zakažu na njima omiljenim uređajima.

Mobilni uređaji povezuju digitalne i fizičke svetove i otvaraju brendovima put za nove marketinške pristupe zahvaljujući kojima će uticati na potrošače i navesti ih da se angažuju. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, kome su dorasli jedino oni koji se neprekidno usavršavaju i prate trendove. Ukoliko kompanije žele da njihovi brendovi opstanu i da se razvijaju u novom mobilnom digitalnom dobu, one će morati da kreiraju kreativne i inovativne onlajn kampanje koje će navesti potrošače u pokretu da razmenjuju njihove digitalne sadržaje.

Predavači koji su do sada potvrdili svoje prisustvo na ovoj stručnoj konferenciji su Ionel Naftanaila, menadžer projekata u IAB Europe, zatim veteran digitalnog marketinga Rupert Slejd, jedan od lidera agencije PhD Worldwide za Centralno-Istočnu Evropu, koji je pre dve godine svojom prezentacijom oduševio posetioce Digital Day-a 2012, Emil Pavlovski, direktor metodologije kompanije Gemius u Poljskoj i Calin Rotarus, jedan od najiskusnijih stručnjaka digitalnog oglašavanja u Rumuniji, dok će Akoš Sabo, šef Sektora poslovnog razvoja i prodaje digitalnih oglasa mađarske digitalne agencije Adaptive Media, govoriti o temama iz oblasti sve popularnijeg mobilnog marketinga.

Pored ovih vrsnih predavača, u dva stručna panela tokom konferencije će učestvovati – Ioana Anesku, izvršna direktorka IAB Rumunija i članica borda IAB Europe, Endre Šomođi, izvršni direktor IAB Mađarska, Timotej Gala, direktor kompanije Httpool za Centralnu i Istočnu Evropu i nosilac inicijative za osnivanje IAB Slovenija, Emeše Balatoni, rukovodilac prodaje digitalnih usluga medijske kompanije Sanoma Media u Mađarskoj, zatim Maja Magdalenić iz kompanije Google i mnogi drugi.
Ulaznice za Digital Day 2014 mogu da se poruče putem onlajn prijave na sajtu IAB Serbia.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!