today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Daniel Pankraz i Paul Coleman na Brending konferenciji!

REGION – Zvanično je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 2. juna u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje zvaničan partner Cannes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svetskog renomea, a posebno se ističu zvezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrejati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

Paul Coleman je Director of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buying-a.

Direktorka agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvezda predavača i velikih svetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usled globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promena u svetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno menjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dve odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vreme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim grupama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”, dodala je Beganović.

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji pogledajte na branding.ba.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!