Agencija Smart Plus Research po prvi put u Srbiji organizuje regionalnu konferenciju posvećenu kvalitetu usluge, pod nazivom „Dan kvaliteta usluge“. Konferencija u Beogradu će se održati 9. maja 2017. godine u hotelu Crown Plaza, nakon čega će slediti događaji u Zagrebu i Ljubljani.
Na konferenciji će se diskutovati o aktuelnim temama iz oblasti kvaliteta usluge, iz različitih perspektiva: naučne, istraživačke, menadžerske, a biće ekskluzivno predstavljeni rezultati nekoliko istraživanja kao perspektiva potrošača, kupaca i klijenata.
Odnos prema kupcima i klijentima je osnova svakog poslovanja, a percepcija vaših kupaca je vaša realnost. Kompanije koje su ovo ne samo shvatile, već internalizovale u svoju svakodnevicu – uspevaju. One druge – propadaju, bez obzira na to koliko je njihov proizvod dobar.
Briga o kupcima ne sme biti samo zadatak jednog odeljenja u kompaniji, ona mora da bude ultimativni cilj svake aktivnosti kompanije i svakog njenog zaposlenog. Imati nezadovoljne kupce nije tragedija, ali tragično je ne iskoristiti njihovo iskustvo da učimo i unapredimo našu uslugu, a time i celokupno poslovanje.
Glavna misija konferencije „Dan kvaliteta usluge“ jeste da podstakne učenje, kako od kupaca i klijenata, tako i učenje na realnim primerima dobre i loše prakse u poslovanju.
Konferencija je zamišljena kao forum za razmenu znanja i iskustava, najboljih poslovnih praksi, trendova i novih tehnika i alata u oblasti upravljanja kvalitetom i merenja kvaliteta usluge.
Više informacija na http://dankvaliteta.rs/