today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li zaboravljamo na moć komunikacije?

Public Relation Society of America, najveće strukovno udruženje na svetu, pre nešto više od pola decenije dalo je definiciju PR-a, a koja glasi: „Public relations is a strategic communication process that builds mutually beneficial relationships between organizations and their publics.“

Pitaćete se sada – kao da to nismo znali i pre te 2011. godine. Možda ćete se zapitati i da li je PR mrtav, što je omiljena tema mnogih od nas u regionu, posebno od kako je prethodna hrvatska vlada zabranila angažovanje agencija za promociju svojih projekata. Da li je content konkurencija ili deo naše struke, ko treba da ima najviše koristi od dobrih i planiranih komunikacija?

Jedan od važnih segmenata radionice biće upravo preklapanje marketiških, digital i PR aktivnosti tokom jedne kampanje. Gde i kako jedni drugima možemo da pomognemo ili odmognemo?

Biće zanimljivo čuti kako kolege vide PR u budućnosti – da li on postaje višeslojan i bazira se na ideji + sadržaju + osveženim kanalima komunikacije, da li mu preti nestanak sa tržišta ili nešto treće? Koliko je koncept saopštenja prevaziđen, a koliko ulazimo u sferu kada je neophodna dvosmerna ili čak trosmerna komunikacija?

Diskutovaćemo koliko se u agencijama potcenjuje PR kada ga predstavljamo samo kao dodatnu vrednost, a ne kao neizostavan deo strategije komunikacije. Da li velike kompanije više cene rezultate koje postižu dobrom, dvosmernom komunikacijom od kolega iz agencija? Važno je da razmislimo i koliko su nam novinari važni i da li iza nas vreme dobre vesti, dobre priče ili je sve biznis i politika?

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2017, koji će biti održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Marina Grihović, vlasnica agencije Headline i suvlasnik agencije D-kit

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!