today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li volite svoj posao?

Kako se osećate kada vam ujutru zazvoni alarm na mobilnom? Kako se osećate dok proveravate da li vam je lice obrijano dovoljno glatko za korporativne standarde? Kako se osećate dok premeravate dužinu suknje, visinu potpetice, dok vozite dete u vrtić, na putu ka četiri zida između kojih ćete provesti narednih 8, 9, 10, 12 sati pa tako sledećih 10, 20, 30, 40 godina?

Da li volite svoj posao? Da li ga volite toliko da uopšte ne razmišljate o promeni? Ukoliko je odgovor potvrdan – svaka čast! Pripadate jednom jedinom procentu zaposlenih u Srbiji.

A možda ste, ipak, među čak trećinom ispitanika u istraživanju koje je sproveo naš klijent, Poslovi.infostud.com, koja oseća duboko nezadovoljstvo svojim radnim mestom. Ako ste deo ove grupe, velika je šansa da imate između 5 i 10 godina radnog iskustva, da radite posao koji je naizgled solidan, ali vas ne ispunjava, da osećate strah od brojke 750.000 – što je broj nezaposlenih u Srbiji, da vas plaši šansa da ćete postati broj 750.001.

Umesto da se svojom kampanjom još jednom obrati onima koji traže prvi posao, naš klijent odabrao je ove druge, zaposlene, a tiho nezadovoljne… Jer je Poslovi.infostud.com, kao vodeći sajt za zapošljavanje u Srbiji, mesto gde se može pronaći ne samo prvo ili novo, već i bolje radno mesto.

Pred nama je bio veliki izazov: kako u zemlji sa toliko nezaposlenih govoriti o nezadovoljstvu poslom?

Strateški put vodio je preko jasno definisanih ciljeva, dubokog razumevanja ljudi kojima se obraćamo i pronalaženja načina kako da dopremo do njih. Razumeli smo da razgovaramo sa onima koji strahuju od rizika, od goreg, od neizvesnosti… I da je ključni insajt o njima zapravo insajt o čitavom našem društvu. Jer posle decenija hoda po ivici jame i jedne krize za drugom, vodimo se geslom: Treba biti srećan sa onim što imaš.

Ćuti, pusti. Ne talasaj.
Zamisli da i ovo izgubiš.
Sedi di si, ni za di si nisi.

A oni bi nešto drugačije i bolje, iako blokirani strahom, opštom apatijom i očekivanjima društva ništa ne preduzimaju po tom pitanju.

Tokom razmatranja kako da im se obratimo, pronašli smo finu stratešku nijansu koja će ih iznenaditi i nasmejati, ali i probuditi: sajt za zapošljavanje će ih ‘savetovati’ kako da prežive posao koji mrze! Dajući ljudima duhovite, pomalo apsurdne i provokativne savete, inspirisaćemo ih da se suoče sa svojom svakodnevicom i izaberu da ulože energiju u promenu i pronalaženje posla koji će voleti…

slika setNeobičan strateški pristup zahtevao je i neobičnu egzekuciju:

  • Napisali smo, ilustrovali i na klijentov sajt postavili besplatnu e-knjigu ‘Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji’ . Osim naših kreativaca, u pisanju su učestvovali i autori poput Igora Brakusa, ekipe portala Njuz.net… Savete smo plasirali na društvenim mrežama, autobuskim stajalištima, omotima kafe za poneti…
  • Osim pisanih saveta, ponudili smo i konkretnu pomoć: čitav set za preživljavanje groznog posla! Set smo predstavili kroz Youtube video, delili smo ga tokom trajanja kampanje, a on je u sebi sadržao stvarno korisne stvarčice: svesku za hvatanje zjala na sastancima, tabak specijalno zgužvanog papira za ideje koje bi svejedno završile u košu, šuriken vizit-karte za vežbanje motoričkih sposobnosti, stoni kalendar sa vikendima, specijalne nalepnice za nadoknađivanje sna…
  • Posavetovali smo zaposlene i uživo kako da produže pauzu za kafu, snimili njihove reakcije i od toga napravili još jedan kratak video.

I? Šta smo postigli?

Elektronska knjiga preuzeta je više od 10 000 puta, naša dva videa imala su više od 60 000 pregleda. Doprli smo do velikog broja ljudi, o kampanji se pričalo, osvajili smo nagrade… Ali, najvažnije, na samom Poslovi.infostud.com sajtu broj prijava kandidata sa 5 godina radnog iskustva i visokim obrazovanjem porastao je za 37,5% u odnosu na period pre kampanje! Drugačiji pristup doneo je, dakle, odlične rezultate.

A vi? Kako se osećate kada vam ujutru zazvoni alarm? Da li volite svoj posao?

Ili možda već koristite neki od naših saveta za preživljavanje istog?

Autor: Marija Stošić, Senior Crative Planner agencije McCann Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!