today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je klijent uvek u pravu?

UEPS, u saradnji sa Customer Happiness zajednicom Srbije i kompanijom Devana Technologies, u Privrednoj komori Beograda 24. septembra sa početkom u 18 časova organizuje drugi po redu
CUSTOMER HAPPINESS MEETUP.

Meet up ima za cilj da kroz razmenu iskustava, praksi i preporuka svih učesnika promoviše vrednosti dobrog odnosa sa klijentima, ostvarivanju i zadržavanju srećnih korisnika. Ovi susreti okupljaju pasionirane predstavnike struke, eksperte kao i sve one koji iskazuju interesovanje i prepoznaju da je odnos prema krajnjim korisnicima više od tehničke podrške, a nastoje da pravim rešenjima i servisima ostvare i zadrže dugoročno srećne klijente.

Da li je klijent uvek u pravu, kako komunicirati sa klijentom, kako komunicirati sa klijentima putem društvenih mreža, samo su neke od tema o kojima će govoriti Davor Altman, Head of Customer Happiness team u ManageWP; Nemanja Aleksić, Growth Engineer u Devana Technologies i Una Vidanović, Member of LimundoGrad team, Limundo customer support.

Više informacija pronađite na http://customerhappiness.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!