today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Content marketing – budućnost je sada!

Ako birate između klasične prodajne propagande i komunikacije sa potrošačima, za šta biste se pre odlučili? Teško je reći, to stoji. Tradicionalni marketing već dugo prati loš glas da je presipanje iz šupljeg u prazno. Pričanje priče u kojoj su na kraju samo brojke važne… Ali postoji nešto što nekima od nas stalno promiče: bolje je imati lojalnog potrošača i brend ambasadora, nego kampanjskog korisnika za trenutnu dobit.
Prošlog meseca Forbes je objavio članak na temu Content marketinga gde govori da ovaj vid obraćanja javnom mnjenju ni najmanje ne usporava u 2014, čak se i ˝direktor sadržaja˝ pominje kao najnovija titula u marketingu. Već smo zaključili da tradicionalni marketing više ne igra glavnu ulogu na tržištu. Sam konzument se pre ˝okreće˝ brendu koji sa njim direktno komunicira nego onom koji koristi tradicionalne alatke oglašavanja, s’toga možemo reći da sve ono što nam u marketingu sledi u narednom periodu, zapravo se dešava sada.
Prema DemandMetric-u, danas se čak 90% svetskih organizacija služi content marketingom, čiji su troškovi 62% manji u odnosu na tradicionalni marketing, a ROI i do 3x veći. A kako je to moguće kada content marketing nije prodaja, već komunikacija? Prosto zato što potrošači više veruju brendovima koji ćaskaju sa njima, dele priče, iskustva, pa i svakodnevicu, nego onim koji se bave tradicionalnim oglašavanjem. Prilagođena komunikacija drži pažnju i stvara lojalne potrošače, koji su spremni i da izdvoje više za brend sa kojim se poistovećuju. Baš o tome nam govori Mashable – više od pola potrošača će se pre odlučiti za brend koji redovno ima prilagođen sadržaj svojoj ciljnoj grupi.
U samoj komunikaciji poruka je jako bitna, ali vreme i mesto je još relevantnije u tom momentu, pa nam društvene mreže pružaju mogućnost za dobar mix CONTENT i REAL-TIME marketinga.
Utisak je da se mali brendovi mnogo više trude i veruju content marketingu od velikih. Da li je to zato što je content znatno jeftiniji od standardnih kanala marketinga i oglašavanja? Nadam se da nije. Nije u pitanju nova grana marketinga, niti je tek otkrivena, već samo nedovoljno razumevana i istraživana. Možda je sledeći korak u boljem shvatanju odvajanje content-a od celog digitala. Na taj način bismo dali više značaja contentu, dali bismo priliku i budžetima da budu konkurenti, a samim tim u nekoj bliskoj budućnosti možda i veći. A onda bismo imali mogućnost da više radimo na stvaranju sadržaja, kreativne radionice bi bile sastavni deo radnih sati, a fotograf možda novo radno mesto koje bi svaka digital agencija morala da ima u svom timu.
A gde smo mi u svemu ovome? Mi pratimo promene, konzumiramo trendove, i znamo da danas možemo biti prvi samo ako budućnost primenjujemo sada.

Autor teksta: Ana Stamenković, Junior Community Manager
Izvor: Pioniri Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!