today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Coca-Cola flašice inspirisane vrlinama ljudi u Srbiji!

Drugu godinu za redom Coca-Cola je domaćoj javnosti predstavila ekskluzivnu, ograničenu seriju flašica, koju je dizajnirala ekipa od šestoro domaćih umetnika, inspirisanih vrlinama i karakterom prepoznatljivim za ljude iz Srbije. Kroz još jednu saradnju sa domaćim autorima, Coca-Cola je ponovo pokazala posvećenost da pruži podršku lokalnim umetnicima i učestvuje u razvoju alternativne kulturne scene u Srbiji. Istovremeno, kroz ovakve projekte Coca-Cola približava oblast primenjenog dizajna i široj javnosti, jer svaka od flašica predstavlja svojevrsno umetničko delo.

Nakon prošlogodišnje serije flašica koje su bile inspirisane senzacijama koje se javljaju pri ispijanju Coca-Cole, ljubitelji ovog pića sada dobijaju priliku za još bolji doživljaj Coca-Cole uz flašice posvećene nekim od najprepoznatljivijih karakteristika ljudi u Srbiji. Tradicionalna gostoljubivost, snalažljivost, kreativnost, ljubav prema muzici i dobroj zabavi, osećaj bliskosti i zajedništva, samo su neke od osobina koje su nadahnule Nemanju Jehličku, Moniku Lang, Aleksandra Savića, Vesnu Pešić, Petra Popovića Pirosa i EmuEmuEmu da osmisle šest unikatnih i autentičnih Coca-Cola flašica.

„Coca-Cola je već 50 godina domaći proizvod i svako od nas ima barem jednu uspomenu stečenu tokom odrastanja i života u Srbiji u kojoj je Coca-Cola sigurno igrala ulogu. Ova ideja, da naši mladi talentovani umetnici daju svoje viđenje najlepših osobina ljudi iz naše zemlje, nastala je iz želje da u svemu što radimo tražimo i pružamo lokalnu vrednost. Imali smo želju da pokažemo kroz jednu neočekivanu umetničku formu, odnosno flašice Coca-Cole, rad nekih od perspektivnih mladih umetnika, i da damo njima prostor da prikažu svoj talenat. Nadamo se da smo u tome uspeli i da će naši fanovi ovog leta zaista uživati u jedinstvenom Coca-Cola iskustvu“ , istakla je Tanja Petrović, direktor marketinga kompanije Coca-Cola Srbija.

Još jedno Coca-Cola leto dobrih vibracija otpočelo je zvaničnim predstavljanjem novih flašica na velikoj žurci u Staroj Ciglani, u prisustvu velikog broja umetnika, dizajnera, poznatih ličnosti, partnera i prijatelja kompanije. Dizajnirane flašice biće dostupne samo u toku leta u odabranim ugostiteljskim objektima, a ljubitelji Coca-Cole će moći da sakupljaju flašice budući da se radi o nepovratnoj ambalaži.

Na događaju su proglašeni i pobednici Coca-Cola Dizajnspiracija konkursa za primenjeni dizajn. U želji da afirmiše mlade i talentovane umetnike, kompanija Coca-Cola Srbija organizovala je konkurs kojim je pozvala studente i diplomce umetničkih usmerenja da osmisle jedinstveni dizajn elemenata za opremanje kafića. Tim povodom priređena je i izložba pobedničkih i drugih radova pristiglih na konkurs, koja je otvorena za javnost tokom trajanja festivala Dev9t od 9. do 17. juna u Staroj Ciglani.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!