REGION – Istraživačka agencija Mediana je za Marketing magazin pripremila podatke o bruto vrednosti oglašavanja u 2016. godini i to na osnovu podataka koje prikupljaju u okviru projekta Mediana IBO.
U izveštaju se navodi da se bruto vrednost temelji na svim evidentiranim oglasima i cenama iz zvaničnih cenovnika i da u obzir nisu uzeti popusti, posebni kupoprodajni uslovi koji se temelje na dosegu javnosti niti besplatne objave.
U tekstu je navedeno da je vrednost bruto oglašavanja u Sloveniji u 2016. poraslo za 14 odsto, a da je televizija sa 80% udela u bruto oglašavanju daleko ispred svih drugih medija. Bruto vrednost oglašavanja na televiziji je za godinu dana porasla za 19 odsto, a oglašivači su štampanim medijima namenili 100 miliona evra bruto, gotovo isto kao i 2015. godine.
Podataka o tome koliki procenat oglašivačkog novca u Sloveniji ide digitalnim medijima nema čak ni u bruto vrednosti. Investicije u OOH oglašavanje i druge oglašivačke medije su stabilne.
Najveći oglašivači su trgovci, zatim telekomunikacioni operateri i auto industrija.
Više informacija pronađite OVDE.