REGION – Agencija Bruketa&Žinić OM objavila je da je postigla dogovor s najvećom svetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju.
Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM delovaće u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će delovati i ostale Grey agencije u regionu. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.
Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do jula 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačaće poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvoriće se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima deluje grupacija.
James R. Heekin III, predsednik Uprave Grey Grupe, rekao je ovom prilikom: “Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak napred u širenju sposobnosti i kritične mase Grey Europa u ovoj važnoj regiji.”
Alain Groenendaal, predsednik Uprave Grey Europe, rekao je: „Pratili smo razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. Vrlo smo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno.“
Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je: „Ulaganje i interes WPP-a dobra je vest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrednost. Naravno, zainteresovani smo za alate i uvide koje poseduje ova globalna mreža, ali još više od toga, verujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnom nivou. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica.“
Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je: „Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integrisanog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspeh. Njihova vera u naše potencijale daće nam verodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni.“