today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bruketa&Žinić OM postigli dogovor sa WPP mrežom!

REGION – Agencija Bruketa&Žinić OM objavila je da je postigla dogovor s najvećom svetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju.

Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM delovaće u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će delovati i ostale Grey agencije u regionu. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do jula 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačaće poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvoriće se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima deluje grupacija.

James R. Heekin III, predsednik Uprave Grey Grupe, rekao je ovom prilikom: “Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak napred u širenju sposobnosti i kritične mase Grey Europa u ovoj važnoj regiji.”

Alain Groenendaal, predsednik Uprave Grey Europe, rekao je: „Pratili smo razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. Vrlo smo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno.“

Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je: „Ulaganje i interes WPP-a dobra je vest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrednost. Naravno, zainteresovani smo za alate i uvide koje poseduje ova globalna mreža, ali još više od toga, verujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnom nivou. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica.“

Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je: „Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integrisanog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspeh. Njihova vera u naše potencijale daće nam verodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!