SVET – Nils Leonard, predsednik i glavni kreativni direktor WPP agencije Grey London napušta agenciju zajedno sa CEO-om Lucy Jameson i generalnom direktorkom Natalie Graeme.
Veruje se da će trio pokrenuti sopstvenu agenciju, što je hrabar potez u vreme kada se Velika Britanija suočava sa dugoročnom nesigurnošću izazvanom Brexit referendumom.
Ovo iznenađenje već dobilo i hashtag na društvenim mrežama – #Grexit. Jon Forsyth, jedan od osnivača Adam & Eve / DDB (čija tri osnivača su takođe napustila jednu drugu WPP agenciju – Y&R) tvitnuo je: „Kakav neverovatan predigra za novi start up. Kako uzbudljivo.“
David Patton, predsednik i CEO za Grey EMEA, izjavio je: „Svo troje su bili ključni igrači u preporodu Grey London i deo svetske transformacije Grey-a koja je agenciju učinila globalnim kreativnim i poslovnim liderom.“
Agncija Grey London prošla je kroz renesansu u proteklih pet godina pod vođstvom Leonarda i Jameson, koja je ranije bila direktorka strategije, kao i pod vođstvom Chrisa Hirsta, bivšeg direktora agencije, koji je napustio i postao izvršni direktor Havas Creative Group u Velikoj Britaniji i Evropi prošle godine.
Leonard, Jameson i Graeme verovatno su planirali potez već neko vreme, piše AdAge, posebno imajući u vidu da je CEO WPP-a Martin Sorrell dobro poznat po tome što od svojih menadžera zahteva poštovanje uslova iz ugovora pri odlasku.
Kada je troje od četvoro osnivača agencije Adam & Eve / DDB napustilo RKCR/Y&R, platili su više od jedan milion dolara 2009. godine nakon pravnog spora sa Sorrellom. U izjavi u to vreme, oni su se „bezrezevno“ izvinuli jer su „prekoračili prava pri uspostavljanju nove agencije i radu sa klijentima dok su još pod ugovornim obavezama.“
Više informacija na AdAge portalu.