today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Blic proslavio 21. rođendan

Blic, vodeći dnevni list i informativni portal u Srbiji, u vlasništvu kompanije Ringier Axel Springer, 16. septembra proslavio je 21. rođendan. Čitaoci su imali priliku da uživaju u specijalnom rođendanskom izdanju Blica na 148 strana u luksuznom povezu, i brojnim visoko kvalitetnim tekstovima, pričama i ekskluzivnim intervjuima sa značajnim ličnostima iz domaće i svetske politike, ekonomije, kulture, sporta i zabave.

Blic je nastao 1996. godine i od tada je sastavni deo savremenog srpskog društva. Do sada 7.398 izdanja dnevnih novina Blic predstavljaju istorijsko svedočanstvo najvažnijih političkih, društvenih i ekonomskih promena, kulturnih ostvarenja i sportskih rezultata. Blic.rs je već 68 meseci uzastopno najposećeniji informativni sajt u Srbiji sa više od 635 miliona pregledanih stranica i preko 107 miliona poseta mesečno (izvor za online: Google Analytics).

Predrag Mihailović, glavni i odgovorni urednik Blica: “Dvadeset jedna godina ‘Blica’ je 21 turbulentna godina Srbije sa kraja prošlog i početka ovog veka, a naše novine su im bile i vršnjak i hroničar. Nazivanje stvari pravim imenom ostaće temeljno opredeljenje ‘Blica’ ma o čemu da smo pisali: bile to političke ujdurme, javašluk državnih organa, lopovluk u periodu divlje privatizacije državnih preduzeća ili svakodnevni problemi građana. Sada kad smo napunili dve decenije, osim što na njih možemo biti ponosni, prema njima imamo i obavezu, jer nam se više ništa ne može odbiti na mladost i neiskustvo”.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: “Ova 21 godina apsolutnog poverenja čitalaca govori o snazi ‘Blic’ brenda i njegovom kvalitetu. ‘Blic’ prati svoje čitaoce na svim kanalima: u štampanom izdanju, na onlajnu i u video formatima, i danas ima veći auditorijum nego ikad. Svakog dana novine ‘Blic’ dosežu do više od 380.000 čitalaca, Blic.rs ima više od milion posetilaca i do 300.000 video pregleda dnevno. I tu se ne zaustavljamo. Hvala vam na poverenju, što prepoznajete i podržavate kvalitet više od dve decenije”.

Blic je medij koji informiše, istražuje, edukuje i zabavlja, izveštavajući o najvažnijim događajima iz zemlje i sveta. “Blic biblioteka” je do sada podelila 32.447.521 primerak knjiga, dok je “Blic fondacija” nesebično pomažući najugroženijima u Srbiji obezbedila bolje uslove života za više od 400 mališana širom Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!