today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bio jednom jedan brend…

Svako od nas ima svoju priču, ali ko će čuti za nju zavisi isključivo od načina na koji je pričamo. Slično je i sa brendom… koliko ljudi će čuti za vaš brend zavisi od toga koliko će se poistovetiti sa pričom koja ga opisuje. Kao kada gledamo film, uvek se nađe onaj junak koji ima nešto slično nama zbog čega nam se posebno dopadne.

Brand story
Smisao je ono što svaka priča o brendu mora da sadrži, odnosno jasno definisan cilj čijem ostvarenju se teži. Odnos sa potrošačima, njihove reakcije i inputi su ključni faktori u ostvarenju ciljeva. Ne smemo zanemariti kritike koje nam korisnik predoči. Bilo pozitivne, bilo negativne one oblikuju percepciju brenda. Veza brenda i potrošača jača sa zajedničkim razvojem. Lojalni pratioci moraju biti uključeni u unapređenje brenda, promene i novitete. Bez „blagoslova“ najvernijih svaki pokušaj osvajanja novih pratilaca može biti promašen. Lojalni su oni koji su od ključnog značaja za dalji razvoj. Oni će iskreno reći da li je navedeni korak pun pogodak ili potpuni promašaj.

Komunikacija
Komunikacija je ključ, reći pravu stvar u pravo vreme pravoj publici. Nije više dovoljno imati dobar proizvod koji zadovoljava određene potrebe. Ako nemate zanimljivu priču koja vas razdvaja od drugih, kvalitet nije presudan. Kada su potrebe zadovoljene a cene slične, ono što konkurente može da razdvoji je percepcija publike. Jasno definisana ciljna grupa sa mehanikom kako im se predstaviti i na koji način.

Dodatna vrednost za potrošača
Kažu da svaka roba ima svog kupca, to jeste tačno ali ono što nas natera da se vežemo za određenu robu je dodatna vrednost koju nam ona pruža. U prvom planu više nisu karakteristike proizvoda već osećaj povezanosti sa brendom. Uvek ćemo izabrati ono sa čime možemo da se poistovetimo. Ako sebe doživljavamo na određeni način tražićemo proizvod koji nas najbolje oslikava. Sa aspekta brenda, publika će biti lojalna ako joj se predstavi dodatna vrednost koja će učiniti da budu sigurni u svoj izbor. Dodatna vrednost je upravo to što će ih naterati da ostanu lojalni.

Ako je priča loša „čitaoci“ lako odustanu ali ako je zanimljiva, dramatična i interesantna jedva će čekati da dođu do novog poglavlja. Priča je dobra onoliko koliko se njena suština prepriča među „čitaocima“. Pričajmo dobre priče.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nenad Sićević, Storyline Belgrade

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!