Bambi i Communis DDB dali novi sjaj Zlatnom Peku!

Kompanija Bambi i agencija Communis DDB osmislili su i realizovali novi dizajn i kampanju za keks Zlatni Pek.

„Iako pripada kategoriji u kojoj cena na polici diktira sve, krenuli smo od toga da ono što je takođe važno na polici – pakovanje, ostane prepoznatljivo, a opet novo i drugačije. Zlatni Pek je brend sa dugom tradicijom, ali naš zadatak je bio da tradicionalni brend prilagodimo i približimo novim generacijama potrošača. Zbog toga smo kreirali novi dizajn pakovanja, koji je ispratio inovacije i nove formate proizvoda, vodeći računa da on mora da ostane u svom segmentu i ne pređe u premijum kategoriju“, kažu u agenciji Communis DDB.

Novo pakovanje postalo je zaštitno lice brenda na policama, ali bilo je potrebno i lice koje će putem malih ekrana ući u domove potrošača i preneti emociju i toplinu koju Zlatni Pek ima. Izbor je pao na Goricu Popović, legendu glumišta „iz našeg komšiluka“. Šaljivi scenariji serijala spotova omogućili su Gorici Popović da svoj neodoljivi šarm prenese na brend i tako započne novu fazu u komunikaciji Zlatnog Peka.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari