today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Austrijski medijski menadžeri – bolji od novinara?

SVET – Novo istraživanje o medijskim menadžerima u Autriji nudi neočekivan uvid u to na koji način različiti nivoi medijskih organizacija razmišljaju.
Prvi put, Endi Kaltenbruner (Andy Kaltenbrunner), Matijas Karmasin (Matthias Karmasin) i Danijela Kraus (Daniela Kraus, Medienhaus Wien) sproveli su istraživanje o medijskim menadžerima u ustriji kako bi saznali više o toj grupi profesionalaca, kao i o njihovim profesionalnim vrednostima.
Slučajni uzorak od 131 uspitanika relativno je mali, što umanjuje vrednost studije. Osnovni podaci, u pet oblasti, sasvim su izbnenađujući. Muškarci dominiraju u sportu, držeći 74 odsto svih pozicija, a tek nekoliko žena koje su na najvišim pozicijama zarađuju skoro 20 odsto manje od svojih muških kolega. Oni koji nisu Austrijanci do vrha stižu isključivo ako potiču iz Nemačke ili Švajcarske. Samo 53 odsto ispitanih menadžera ima akademsko obrazovanje.
Međutim, naredni deo studije naročito je važan. Istraživači su uporedili gledišta na medijske menadžere sa onim istraživanjima koje su austrisjki novinari analizirali u ranijim studijama. Sasvim upečatljivo, menadžeri više nego novinari veruju da mediji nude prostor za žalbe, da imaju kontrolu nad politikom, ekonomijom i društvom i da utiču na političku agendu kao i da običnim građanima daju šansu da izraze svoje mišljenje.
Ovakvo gledište kosi se sa tradicionalnim verovanjem da su novinari vesnici promena, koje kontrolišu i ograničavaju menadžeri. Tri četvrtine menadžera deli ideju da “menadžment ne bi trebalo da vrši bilo kakav uticaj na redakcije“.
Istraživači su s pravom istakli da je moguće da su menadžeri davali odgovore za koje su verovali da su društveno prihvatljivi, umesto onih u koje generalno veruju, ali studija i dalje pokazuje da su austrijski medijski menadžeri, kako se čini, manje zabrinuti od njihovih novinara.

Izvor: Evropska opservacija za novinarstvo

Autor: Stephan Russ-Mohl

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!