today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate!

U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji.

“Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina toliko brzo menja, “uvučem” i polaznike AcademIAA programa. Na ulogu medija i medijske agencije često se gleda sa vrlo banalizovane strane, kao da smo mi tu samo da zakupimo reklamni prostor i da kažemo kada i gde poruka brenda treba da se pojavi”, rekla je Katarina.

Delimo sa vama savete koje je Katarina dala mladim ljudima koji ulaze u svet advertajzinga, i to možda baš u oblast rada sa medijima.

    • Nikada uloga medijske agencije nije samo da zakupi i isplanira, ne gledajte tako na ovu oblast advertizinga. Ako budete tako gledali nećete biti relevantni za svet i vreme u kom radite i potrošače kojima treba plasirati poruku brenda, kao ni za klijente kojima treba doneti rezultate. Medijski kanali ubrzano evoluiraju, samim tim se i mogućnosti i potencijal za vanstandardnu upotrebu istih kontinuirano otvaraju, što onima koji tu šansu iskoriste donosi izvanredne rezultate. Uvek posmatrajte situaciju iz više uglova, pokušavajte da vidite širu sliku, budite znatiželjni.
    • Ljudi danas ne mogu da izdrže ni sekund a da im nije dosadno, žele da ispune slobodno vreme i provode više vremena nego ranije uz medije i uz različite sadržaje. Količina medija kojima smo okruženi je drastično veća nego ranije. Da bi ste bili uspešni u ovom poslu morate da budete primećeni i relevantni potrošaču u vreme medijskog izobilja, a to podrazumeva razumevanje potrošača, analiziranje podataka o njihovom ponašanju u svakoj sekundi i povezivanje sa dobrom idejom koju moramo da raširimo kroz mnoštvo medijskih kanala. Dakle, bolje razumevanje i analiziranje podataka, bolje korišćenje tehnologija, integracija tradicionalnih i digitalnih medija i integracija sa kreativnim idejama je danas jedini način da se dođe do potrošača i to je posao medijske agencije. Razvijajte kreativnost i analitičnost, pratite razvoj tehnologije i globalne trendove u oblasti advertajzinga.
    • Medijska agencija je zahvaljujući podacima, informacijama, merenjima i alatima koje poseduje, razvija i sakuplja, a sve kao posledica tehnološkog napretka, stavila sebe u ulogu izuzetno važnog poslovnog partnera i savetnika. U ovoj oblasti možete uz pomoć ekonometrije naći vezu rezultata koje brendovi žele da postignu i svih marketinških i medijskih aktivnosti. Dakle, razvijajte se u pravcu analitike i modelinga, učite da razumete relacije između različitih vrsta podataka i načine na koje se mogu ukrstiti kako biste dobili interesantne insight-e za planiranje kampanja, savladajte Excel, SPSS i druge dostupne alate za obradu podataka.

Tekst napisala:
Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja medijskih operacija, UM

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!