Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Janičićem Westerveenom, kreativnim direktorom agencije Publicis Beograd. Njihova kampanja „Nasilje nije igra“ (klijent: MODS) osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Print (pojedinačni radovi).
Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
Kada imaš ideje za megdana, šteta da ih ne oprobaš među najboljima.
Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
One koje gađaju glavu, a pogode pravo u srce.
Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Uvek pobeđuju kampanje koje ne pokušavaju nešto da prodaju, nego nešto da promene… A kada na kraju urade i jedno i drugo… Nagrade dođu same.
Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Što je igralište veće, igra postaje bolja. A što je igra bolja, igrači više rastu… I igra postaje bolja. To je začarani krug, a festivali kao što je KAKTUS su neophodni da bi kreativci u Srbiji, posebno mlađi shvatili pravu vrednost kreativnosti.
Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Trendove je uvek nezahvalno prognozirati, posebno u vremenu kada se tako brzo smenjuju. Zato se iskreno nadam da ćemo u 2017. prestati da jašemo talase promena, i početi da ih stvaramo sami.
Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić