REGION – Na Danima komunikacija u subotu dodeljene su nagrade X, a proglašeni su i ovogodišnji pobednici takmičenja za mlade kreativce Young Lions Croatia.
U sklopu takmičenja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji podstiče građane na aktivnije učestvovanje u zaštiti okoline. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili su Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad „Zeleni otisak“, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber. Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad „donatura“ u kategoriji dizajna i Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad „Nazovi za prirodu“ u kategoriji odnosa s javnošću.
Nagradu X za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu X za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom.
Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su „Fenomenalna Hrvatska“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji pića, „Nemojte mučiti sami sebe“ agencije Señor i oglašivača Mylan u kategoriji moda, zdravlje i lepota, „BOOKtiga nagrada“ agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji finansijskih i osiguravajućih usluga, „Pričajmo jezikom ravnopravnosti“ agencije Imago Ogilvy i oglašivača Ženska soba u kategoriji društvene akcije i „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom za najbolju integrisanu kampanju.
Nagradu X za najbolji copywriting dobio je projekt „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji finansijske i osiguravajuće usluge. Nagradu X za najbolji dizajn i art direction dobio je projekt „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji najbolje integrisane kampanje.
Spisak svih dobitnika pronađite na sajtu HURA-e.