today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

7 brending trendova koji su trenutno popularni

Agencija Brandoctor pisala je za Jutarnji list o praktičnim savetima kako osavremeniti brend za današnjeg potrošača i ojačati ga naspram konkurencije.

1. Blisko i lično
Brendovi se jako trude da kreiraju iskustva “po meri” za svakog potrošača. Potrošači su ti u čijim je rukama kreiranje sadržaja, što pokazuje Appleov video za dan majki.

2. Stvarni život, stvarni ljudi
Potošači snažnije reaguju na emotivne priče o stvarnim ljudima. To dokazuje i nagrađivana kampanja Under Armoura sa Michael Phelpsom u glavnoj ulozi.

3. Vraćanje zajednici
Brendovi imaju snagu da postanu pokretači pozitivnih promena u društvu. Novi igrači poput Warby Parkera društvenu odgovornost inkorpiraju u svoju misiju.

4. Povratak korenima
Brendovi žele podsetiti na svoje nasleđe i temeljne vrednosti, a koje su i danas aktuelne. Dobar primer su Pepsi i Coca-Cola.

5. Otvorenost
Biti otvoren i transparentan ne čini brand ranjivim, upravo suprotno – čini ga empatičnim i snažnim. Primer je Beyonce koja se potpuno otvorila u svom poslednjem albumu Lemonade.

6. Uzlet generacije Z
Generacija Z još uvek ima značajno nižu kupovnu moć od Milenijalsa, ali znaju tačno šta žele od brendova. Draža im je Taylor od Rihanne, Instagram od Facebooka i Snapchat od Twittera.

7. Veliki igrači, velike promene
Kako bi ostali relevantni, brendovi treba da budu u dosluhu s promenama na tržištu i željama potrošača. Coke, Axe, Lego i Mattel samo su neki od velikih brendova koji su se u proteklih nekoliko meseci odlučili za velike promene.

Ceo tekst pročitajte na sajtu http://www.jutarnji.hr/

Autor ilustracija: Alen Lipuš, Bruketa&Žinić OM

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!