Agencija Brandoctor pisala je za Jutarnji list o praktičnim savetima kako osavremeniti brend za današnjeg potrošača i ojačati ga naspram konkurencije.
1. Blisko i lično
Brendovi se jako trude da kreiraju iskustva “po meri” za svakog potrošača. Potrošači su ti u čijim je rukama kreiranje sadržaja, što pokazuje Appleov video za dan majki.
2. Stvarni život, stvarni ljudi
Potošači snažnije reaguju na emotivne priče o stvarnim ljudima. To dokazuje i nagrađivana kampanja Under Armoura sa Michael Phelpsom u glavnoj ulozi.
3. Vraćanje zajednici
Brendovi imaju snagu da postanu pokretači pozitivnih promena u društvu. Novi igrači poput Warby Parkera društvenu odgovornost inkorpiraju u svoju misiju.
4. Povratak korenima
Brendovi žele podsetiti na svoje nasleđe i temeljne vrednosti, a koje su i danas aktuelne. Dobar primer su Pepsi i Coca-Cola.
5. Otvorenost
Biti otvoren i transparentan ne čini brand ranjivim, upravo suprotno – čini ga empatičnim i snažnim. Primer je Beyonce koja se potpuno otvorila u svom poslednjem albumu Lemonade.
6. Uzlet generacije Z
Generacija Z još uvek ima značajno nižu kupovnu moć od Milenijalsa, ali znaju tačno šta žele od brendova. Draža im je Taylor od Rihanne, Instagram od Facebooka i Snapchat od Twittera.
7. Veliki igrači, velike promene
Kako bi ostali relevantni, brendovi treba da budu u dosluhu s promenama na tržištu i željama potrošača. Coke, Axe, Lego i Mattel samo su neki od velikih brendova koji su se u proteklih nekoliko meseci odlučili za velike promene.
Ceo tekst pročitajte na sajtu http://www.jutarnji.hr/
Autor ilustracija: Alen Lipuš, Bruketa&Žinić OM