today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

5 trendova u digitalnom marketingu koji će nestati u 2017.

Početkom ove godine, pojavilo se mnogo lista na temu koji će trendovi u marketingu dominirati ove godine, a ima malo tekstova koji se bavi trendovima koji će nestati u 2017. godini.

O tome za Mashable piše Josh Steimle stručnjak za digitalni marketing, autor knjige „Chief Marketing Officers at Work“, i izvršni direktor agencije za digitalni marketing MWI, koja ima kancelarije u Americi i Aziji.

1.Tviter
Dok se Tviter (Twitter) bori da opstane, Fejsbuk (Facebook) i Snepčet (Snapchat) šire se i napreduju. Udeo Tvitera među korisnicima društvenih mreža je 27.3 odsto, što je pad odnosu na prethodni period. Iako je Džek Dorsi (Jack Dorsey) doneo talas poboljšanja, ova društvena mreža stagnira već godinama. Male promene nisu (bile) dovoljne da se privuku novi korisnici. Tviter je pre godinu dana trebalo da bude prodat kompaniji „Salesforce“, što se nije dogodilo, jer ova društvena mreža nije viđena kao privlačna „meta“. Kompanija Tviter ukinula je 300 radnih mesta, a radni moral je opao, s obzirom da će još radnih mesta biti ukinuto ove godine.

Druge mreže kao što su Instagram i Pintereset beleže veliki rast. Instagram je došao do čak 600 miliona korisnika u 2016. godini, a oko 100 miliona korisnika dobio je u poslednjih 6 meseci. Pintereset je objavio da mesečno ima 150 aktivnih korisnika.

2. Veliki baneri (reklame) na sajtovima.
Nekada su postojali veliki baneri – reklame na svakom sajtu, koji su vas ometali dok čitate. Ovaj trend opada jer su se marketari koncentrisali na druga sredstva kao što je „native“ reklamiranje, koje je pokazalo veći uspeh. Mnogo korisnika pristupa internetu preko mobilnog telefona, što takođe smanjuje broj klikova na banere.

3. Fotografije na stocku.
Upotreba fotografija sa stoka (stock) sve se više smanjuje, jer se kompanije okreću personalizovanim slikama i video-snimcima. Uopštene slike ne mogu da daju autentičan identitet i sprečavaju korisnike da se povežu sa brendovima. S druge strane, personalizovane fotografije dobijaju više lajkova, šerova i klikova, što je dobro i po sam sadržaj.

4. Lažne recenzije.
Kako su studije pokazale, u 2015. godini, čak 70 odsto Amerikanaca proveravalo bi onlajn komentare pre nego što bi kupilo neki proizvod. Oko 88 odsto kupaca veruje da su onlajn recenzije autentične, kao lične preporuke. Kao što se i moglo očekivati, ovo je inspirisalo industrije da prave ražne recenzije za one koji su voljni da im plate. To se isto dešavalo i sa, nekad veoma popularnim, forumima. Amazon je 2015. godine počeo da podnosi tužbe protiv kompanija koje objavljuju lažne recenzije. Potrošači su takođe počeli da se uzimaju u pamet.

5. „Pop-up“ reklame.
Avgusta 2016. godine, Gugl (Google) je objavio da će kažnjavati one sajtove koji koriste „pop-up“ reklame. Da li ove reklame imaju učinka? Imaju, ali očigledno da Gugl ima podatke koji pokazuju da ljudi ne vole da posećuju sajtove koji imaju pop up reklame za razliku od onih koji ih nemaju. Zato se i odlučio na takav korak.

Izvor: BIZLife

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!